chat

tiistai 7. joulukuuta 2010

autaka ellaja maxsia ja muita julkkiksia !!!

moi kaikki kekä on apulittosa en mä no mä aijon tehä oman apuliton jossa autetan kaikki julkkiksia jopa kukauden bloggareita ,muua ärsytä kun jokun mennevät julkkisten pälle nii ei näy mitän kun vaika ella ja max kirjota cahtin nii kaikki menne pälle ettei ella ja max mahu hegitämän kirjotaka koomenti joos halute mun kerhon että kaikkien julkkisten puolesta  mä en ole nähnyt kamaria koska no mä, laitan säänöt joka täyty olla tekemätä että pässe apulitton
ei saa pakota tuleman majansa
ei saa mennä pälle että cahti ei näy tai että ei mahdu hegitämän
ei saa hermostua jos julkkis ei kulle tai ota hastateluja tai tule majan
ei saa ahdistela
ei saa uhkaila 
ei saa heitä toisia pandoja että sinä mahdut kysymän
ei saa jankuta kysymyksiä vaan vähän kerralan


sinnä oli vaatimukset jos on rikkonut sääntöjä nii lennät uulos mutt voi tulla takaisin joo sä et ole tehnyt näitä jutuja kun näät julkkiksen joos on tehnyt nii ei pääse lähetäkä koometi nii pässete ja laitate saaman mukkan että oleko rikkonut sääntöjä siten ehkä saatat pässtä jos et  rikko sänntöja kun julkkis tule panfusen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti